Neem contact op

Dit is hoe de software van Notify jou helpt met betalingsherinneringen!

Notify helpt je op alle mogelijke manieren op weg naar een slimmer, betrouwbaarder en kostenefficiënter debiteurensysteem. Zo hoef je je nooit meer druk te maken over het versturen van betalingsherinneringen. Want wij helpen daarbij op allerlei tijd- en kostenefficiënte manieren. Hoe wij dat doen? Dat vertellen we hier!  

1. Profiteren van de kredietwaardigheidscheck 

Het is geen manier van herinneringen versturen, maar toch is het weldegelijk een belangrijk puntje op je to-do list. De kredietwaardigheidscheck. Waarom helpt dit jou bij betalingsherinneringen? De essentie van deze check ligt in de zekerheid die je ervoor terugkrijgt. Door deze check te laten uitvoeren, kom jij achter de financiële gezondheid van een klant alvorens je hier mee in zee gaat. Je komt er dus achter of iemand in staat is om tijdig zijn facturen te betalen. De software van Notify biedt jou de mogelijkheid om deze check te doen. Hierdoor kan jij zelf eenvoudig de keuze maken of een potentiële klant bij je past of niet. 

 2. Klanten behouden dankzij een betalingsregeling

Het meest gunstige scenario voor een ondernemer is dat zijn klanten tijdig hun facturen voldoen. Zo behoud je een gezonde cashflow. Toch blijkt het betalen in veel gevallen niet tijdig te gebeuren. En daar kunnen allerlei redenen voor zijn. Er zijn vaak veel klanten die wel graag hun facturen willen voldoen, maar dit simpelweg niet kunnen. In dat geval helpt Notify jou om uitstel van betaling op een factuur te regelen of een betalingsregeling te treffen.

3. 24/7 Hulp bij het versturen van een betaalverzoek

Verstuur jij een herinnering voor het betalen van een factuur nog steeds per post? Of verstuur je het iedere keer afzonderlijk met de hand per mail? Het kan sneller, efficiënter én voordeliger. Met de software van Notify. Door Notify namelijk te integreren in je business, worden herinneringen automatisch verstuurd en dat wel in de vorm van een nota die jij zelf kan aanpassen naar je eigen huisstijl en tone of voice. Vriendelijk, snel en effectief.   

4. Herkenbare facturatie voor klanten in je eigen huisstijl

Wanneer je kiest voor Notify, helpen we je écht van A tot Z. We worden onderdeel van je organisatie en helpen je om jouw facturatie, herinneringen en intenties voor uitstel van betaling op facturen optimaal te ordenen. En wel volledig in je eigen huisstijl. Hoe dat werkt? Jij past eenvoudig in je eigen omgeving de layout aan, het lettertype en de kleuren. Zo profiteer je echt van een optimaal beheer op maat en herkent de klant jouw facturen meteen. En heb je vragen? Dan is onze persoonlijke supportspecialist gewoon voor je beschikbaar. 

5. Geen zorgen dankzij effectief dispuutmanagement

Met een dispuut bedoelen we een geschil naar aanleiding van een nog niet betaalde factuur. En dat soort geschillen komen helaas nog steeds veel voor bij bedrijven. Het is goed om te beseffen dat dit meerdere oorzaken kan hebben. Soms is een product of dienst niet naar wens, maar communiceert de klant hier niet goed over. Waardoor jij weer geen idee hebt waarom die betaling maar uitblijft. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden. Als de facturatie niet lekker loopt is het verstandig om te starten met effectief dispuutmanagement, nog zoiets wat Notify voor je doet. Zo helpen wij jou op weg naar een lagere DSO (Days Sales Outstanding).

6. Betaalherinnering sneller voldaan door diverse betaalmethoden

Nog meer betaalgemak bieden aan je klanten? Met Notify is het zo geregeld. Zo doen we dat. Stuur jij een betalingsherinnering naar je klant, dan kunnen zij op elke gewenste manier betalen. Met Creditcard, iDeal, Google Pay, Apple Pay of PayPal kunnen zij met een gerust hart veilig geld overmaken. En door overzichtelijke en betrouwbare betaalmiddelen te bieden, betalen je klanten gemiddeld gezien ook nog eens tot 10 dagen eerder.  

7. Notify software volledig geïntegreerd met je mailbox

Eén centrale plek waar jouw bedrijfsmail eenvoudig samenkomt met je debiteurenbeheer? Ook daarmee helpt Notify je. Wij integreren Notify namelijk naadloos met je mailbox, zodat jij altijd op de hoogte bent van wat er gaande is. Heeft iemand een vraag, een voorstel of een klacht? Dat ontvang je allemaal in één overzicht. En vanuit daar kan jij zelf ook mailcontact onderhouden en hoef je niet meer te knippen en te plakken of steeds over te schakelen naar andere programma’s. Noem het een handig online klantenportaal waar je alles over facturatie of bijvoorbeeld uitstel van betaling kunt regelen.  

Benieuwd hoe Notify jouw bedrijf kan helpen met facturatie? Laat ons je adviseren! 

Beschik je liever vandaag dan morgen over een goed geïntegreerd systeem welke ervoor zorgt dat jij alles weer op een rij krijgt en tijd- en kosten bespaart? Notify helpt jou. Bel ons op 055 808 0400 of stuur een mail naar [email protected].

Misschien ook interessant