Feest bij Notify!🎉 De afgelopen maanden hebben we hard gewerkt aan een vernieuwde versie van onze software. We ontwikkelen onze software continu door en vandaag zullen wij deze updates voor onze klanten gaan doorvoeren.
In de nieuwe versie is opnieuw veel aandacht besteed aan de look-and-feel en de gebruiksvriendelijkheid, want iedereen, elk bedrijf en elke collega, moet Notify kunnen gebruiken.
What’s new?
Nieuwe layout
Notify heeft een opfrisbeurt gekregen. Het hoofdmenu (links) is geminimaliseerd en notificaties en gebruikersinstellingen is naar de linkeronderkant verplaatst. Hierdoor is meer ruimte ontstaan om belangrijke informatie weer te geven. Met name op kleinere schermen is dit erg nuttig.
Nieuw debiteur- en factuurscherm
In de nieuwe versie van Notify zijn naast de algemene layout ook diverse schermen aangepast en verbeterd. Onder andere het debiteur- en het factuurscherm zijn aangepast.
Nieuwe module: Dispuutmanagement
Met dispuutmanagement zorg je ervoor dat klachten op correcte wijze worden afgehandeld en in beeld blijven. Maak een dispuut gemakkelijk aan via een binnengekomen ticket of voeg deze handmatig toe bij de debiteur.
Eigen labels en acties
Met de komst van dispuutmanagement is het mogelijk om zelf labels hiervoor aan te maken. Zo kan je nog makkelijker disputen categoriseren en labellen. Je vindt deze labels en statussen onder het kopje ‘Labels’ en statussen bij Instellingen. Hier kan je ook nog steeds factuurlabels en eigen statuscodes aanmaken en met nog meer instellingen kun je Notify zelf uitgebreiden met extra mogelijkheden. Ook is de structuur duidelijker geworden en switch je makkelijker tussen verschillende onderdelen.
Templates voor postverzending
Het is nu ook mogelijk om templates voor postverzending te bewerken. Zodra een herinnering niet per e-mail kan worden verzonden zullen wij deze per post naar de debiteur verzenden inclusief QR-code naar het klantenportaal.
Aanpassingen achter de schermen
Naast alle zichtbare aanpassingen aan de voorkant zijn er nog veel meer technische aanpassingen achter de schermen gedaan. Zo zijn er diverse procedures versneld en hebben wij gewerkt aan het verbeteren van onze API koppelingen.