Nieuws

Notify: hoe het allemaal begon… 😉

Elke organisatie weet hoe belangrijk het betaalgedrag van klanten is voor een gezonde cashflow. Je wilt klanten natuurlijk ook niet direct op de kast jagen, dus je wilt ook dat betaalverzoeken en andere acties op het juiste moment én op de juiste manier naar debiteuren worden verstuurd. Hoe creëer je een situatie die daar aan bijdraagt en jou niet je hele week aan werk kost?

”Toen Kevin en ik in 2019 zijn gestart met Notify, hadden wij direct onze visie en doelstelling scherp: het debiteurenbeheer van organisaties slimmer, effectiever én persoonlijker maken. We willen niet alleen maar het softwarebedrijf zijn, die jou een tool levert. Nee, we zijn jouw persoonlijke partner die jou ondersteunt waar dat nodig is en jou de juiste handvatten geeft om je debiteurenbeheer maximaal te optimaliseren. Of dat nu vakinhoudelijk is of bij de implementatie van Notify, we staan met ons team voor je klaar. Dat is elke dag keihard werken, maar ook heel mooi. Wij vinden namelijk dat goed debiteurenbeheer tijd moet opleveren, geen tijd kosten,” vertelt Rob Beemer. Met behulp van de professionele en complete debiteurenbeheer software van Notify zorg je dat facturen sneller betaald worden en dat je op een ontspannen manier met klanten kunt communiceren. Met de secure vastlegging en historie in Notify worden alle processen transparant voor iedereen. Samenwerken in een systeem betekent makkelijker automatiseren en sturen op betrouwbare inzichten. Tijdrovende, administratieve taken automatiseren wij voor je zodat je die tijd kunt besteden aan klanten die dat nodig hebben.

Gezond ondernemen met debiteurenbeheer software

”Wij zien om ons heen dat debiteurenbeheer voor veel organisaties een tijdrovende klus is. Dat is ook niet zo gek als je weet dat ongeveer 60% tot 70% van alle bedrijven debiteurenbeheer doet vanuit het boekhoudpakket, met vaak daarnaast nog tal van Excel sheets en dus veel handwerk. Komt het dan aan op het oplossen van een klacht, het versturen van betaalverzoeken, of het vastleggen van notities en betaalafspraken, dan vergt dat echt heel veel tijd. Dat kan en moet slimmer en efficiënter, vinden wij. Met Notify is het vele handwerk écht verleden tijd.

Als ondernemers weten wij als geen ander hoe belangrijk het betaalgedrag van klanten is voor een gezonde cashflow. Je wilt klanten natuurlijk niet direct op de kast jagen, dus je wilt ook dat betaalverzoeken en andere acties op het juiste moment én op de juiste manier naar debiteuren worden uitgevoerd. Wij weten inmiddels dat dat voor de meeste debiteuren voldoende aanleiding geeft een factuur te betalen. Klanten die niet betalen vergroten we voor je uit, zodat je die extra aandacht kunt geven” aldus Rob.

Toevoeging van intelligentie

”De ene klant is de andere natuurlijk niet. Daarom past Notify verschillende flows toe, die gebaseerd zijn op het betaalgedrag en scoring van jouw klant. We mixen je eigen debiteurendata met externe data, zodat we een goed beeld creëren van jouw klant. Verslechterd de scoring, dan melden we je dat actief. De klant komt zo weer op je agenda en we stellen je geautomatiseerd een andere flow voor. Zo heb je niet alleen grip op je debiteuren, maar hoef je ook niet onnodig na te denken over verlopen kredietlimieten, klanten die minder goed betalen of het handmatig agenderen van deze klanten. Notify doet al dat werk voor je”, gaat Rob verder.

Omdat Notify meer is dan alleen credit management software, staat persoonlijk en deskundig advies hoog in het vaandel. Ieder bedrijf is anders en daarom denken wij graag mee over hoe Notify het beste in de organisatie past. Hoe gaat de implementatie er uit zien? Kan ik historische data meenemen? Welke koppelingen zijn nodig? Bij Notify stoppen we niet voordat je volledig gewend bent aan ons systeem.

Partners zijn onderdeel van ons succes

Van een naadloze koppeling met elk boekhoudpakket, verschillende (online)betaalmethodes, het verrijken van debiteurendata, tot het krijgen van de juiste begeleiding met het incassobureau. Dankzij onze partners heb jij van begin tot eind geen omkijken meer naar je debiteurenbeheer. Bij Notify ontwikkelen wij onze software en onze koppelingen zelf. Dit maakt ons uiterst flexibel en stelt ons in staat om snel nieuwe (maatwerk) koppelingen te realiseren voor onze klanten en partners.

Waar werken we naar toe?

Met ruim 300 actieve klanten en meer dan 400 gebruikers kunnen we wel stellen dat Notify dé credit management software is die bij heel veel bedrijven past. We betrekken onze klanten ook actief bij onze ontwikkelingen en doen bijna maandelijks wel een update. Dat kunnen kleine updates zijn, maar bijvoorbeeld ook grote, zoals die van afgelopen week. Natuurlijk hebben Kevin en ik het ook over het buitenland, want daar is Notify meer dan geschikt voor en de eerste voorbereidingen zijn daarvoor al getroffen. Maar in Nederland zijn we echt nog lang niet klaar. Onze doelstelling is duidelijk: Nederland telt meer dan 2 miljoen bedrijven. Elk bedrijf gunnen wij het werken met Notify, en wij stoppen niet voordat al die bedrijven hebben kennisgemaakt met onze software, sluit Rob met een knipoog af.

Benieuwd wat Notify voor jouw organisatie kan betekenen? Plan een demo.

Misschien ook interessant