Effectief dispuutmanagement: hoe pak je het aan?
Met de dispuutmanagement-module in Notify registreer en monitor je alle binnenkomende klachten. je voorkomt daarmee dat klachten versnipperd raken en dat je van elkaar niet weet wie wat wanneer oppakt. Als je als bedrijf klachten niet eerst oplost, stapelen de openstaande facturen zich steeds verder op en dat is nou precies wat je niet wilt, toch?







Opvolging van je disputen
De dispuutmanagement-module ondersteunt je bij de juiste opvolging van klachten, zodat niets een snelle en volledige betaling in de weg staat. Dat eindigt niet bij het aanmaken van een dispuut. Het opvolgen en monitoren is minstens zo belangrijk. Wat voor dispuut is het, bij welke afdeling of collega loopt het aangemaakte dispuut en hoelang loopt het dispuut al?


Altijd alle informatie bij de hand
Notify checkt automatisch of het dispuut tijdig wordt opgelost. Is dat niet zo dan verschijnt het dispuut automatisch op de agenda, zodat je de betreffende afdeling of collega een reminder kunt sturen. Goed om te weten: een vlotte afhandeling van disputen zorgt voor een hogere klanttevredenheid en daar helpt Notify je graag bij.
Hoe Electrolux hun groei de baas blijft met Notify
Notify helpt Electrolux debiteurenbeheer te structureren, terwijl zij door de dispuutmanagement-module ook de opvolging van klachten in kaart hebben, en dat allemaal vanuit Notify.

Uitgebreide dispuutrapportage
Om te bepalen welke strategie voor jou het beste past wil je natuurlijk inzicht in soorten dispuut, betrokken collega’s of afdelingen en natuurlijk de doorlooptijd van het dispuut. Notify geeft je alle inzichten via het uitgebreide dashboard, waar je de uitgebreide dispuutrapportage kunt terugvinden.

