Integratie
Handmatig herinneringen sturen wordt verleden tijd
Bij verschillende boekhoudprogramma’s, zoals Moneybird boekhouden, staat het debiteurenbeheer vaak op een iets lager pitje. Notify heeft van debiteurenbeheer daarentegen juist haar core business gemaakt door gebruik te maken van een software die deze tijdrovende klus volledig automatiseert. Besluit je om Moneybird boekhouden te koppelen aan de debiteurenbeheer software van Notify, dan bespaar je dus direct veel tijd en moeite. Zo worden herinneringen en aanmaningen bijvoorbeeld volledig automatisch verstuurd naar klanten die hun facturen nog niet hebben betaald. De tijd die je normaliter zou gebruiken om dit handmatig te doen, kan je op die manier weer gebruiken voor je core business.
Altijd overzicht met de software van Notify
Iets dat van essentieel belang is in debiteurenbeheer, is overzicht. Dat is dan ook iets dat tot in de puntjes is geregeld bij Notify. Mis je bij Moneybird boekhouden wellicht nog een speciale debiteurenbeheermodule? Dan klinkt de geavanceerde module van Notify, die uitsluitend is ontworpen voor effectief debiteurenbeheer, je ongetwijfeld als muziek in de oren. Gevolg hiervan is dat je in één oogopslag exact overzicht hebt over alles wat met de betreffende debiteur te maken heeft. En dat in een fraai dashboard!
In dit dashboard kan je alles vinden over de stand van zaken wat betreft jouw debiteuren en bovendien zie je op overzichtelijke wijze welke taken er nog uitgevoerd dienen te worden. Alle contactmomenten met iedere klant worden helder vastgelegd, waardoor je – in tegenstelling tot bij bijvoorbeeld Moneybird boekhouden – alle relevante informatie over de klant binnen handbereik hebt. Alle belangrijke gegevens staan dus gestructureerd en overzichtelijk bij elkaar, waardoor je nooit meer hoeft te zoeken naar een speld in een hooiberg wanneer je iets over de betreffende debiteur wilt weten of terugzoeken.
+30% sneller betaald
Je facturen 30% sneller betaald door strakke opvolging van facturen en verschillende betaalmethoden.
+20% klanttevredenheid
De vriendelijke en duidelijke communicatie maakt niet alleen jezelf, maar ook jouw debiteuren blij.
-80% werk en tijd
Slimme automatisering van administratieve taken bespaart je tot 80% van je tijd.
Fijne look and feel en moderne betaalopties
De bovenstaande voorbeelden zijn slechts het begin van de zee aan voordelen waarin je terecht komt op het moment dat je Moneybird boekhouden koppelt aan Notify. Er zijn namelijk nog veel meer voordelen op te noemen. Denk bijvoorbeeld aan de look and feel van Notify, dat een prettige gebruikerservaring creëert door onder meer een intuïtieve en aantrekkelijke interface, en het feit dat samenwerken wordt gestimuleerd doordat je jouw collega’s simpel bij alle nodige processen kunt betrekken. Alles om er maar voor te zorgen dat het debiteurenbeheerproces efficiënter en eenvoudiger verloopt.
Zo wordt ook online betalen met behulp van Notify een eenvoudige en moderne ervaring. Wij openen, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Moneybird boekhouden, de deur voor je naar geavanceerde en gebruiksvriendelijke betaalopties. Betalingen doen wordt op die manier een fluitje van een cent en dat zorgt ervoor het betalen van facturen door debiteuren niet alleen makkelijker, maar zeker ook sneller gaat. Tel daarbij op dat er bij de automatische debiteurenbeheer software van Notify geen handmatige overdracht van een incassobureaus meer nodig is en je weet zeker dat vertragingen met en zorgen over onbetaalde facturen verleden tijd worden.
Moneybird boekhouden koppelen aan Notify? Neem contact met ons op!
Heb jij Moneybird als boekhouder en wil je dit graag koppelen aan de automatische debiteurenbeheer software van Notify? Schroom niet om contact op te nemen met onze specialisten, die je alles over de voordelen – en over de dertig dagen durende gratis demo – kunnen vertellen!