Integratie
Gestroomlijnde aanpak door de specifieke debiteurenbeheermodule
Waar Twinfield dus meer bekend staat als een algemeen boekhoudpakket, biedt Notify een specifieke debiteurenbeheermodule om een geïntegreerde en gestroomlijnde aanpak als het gaat om debiteurenbeheer mogelijk te maken. Zo worden herinneringen of aanmaningen voor facturen bij Notify automatisch naar de debiteuren gestuurd, terwijl dit bij Twinfield allemaal nog handmatig moet gebeuren. Je begrijpt het al: dit zijn in één klap heel wat tijdrovende taken minder. Tijd die je ook in jouw core business kunt steken. Het gevolg hiervan is niet alleen dat de kans op menselijke fouten wordt verkleind, maar bovendien leert ervaring dat de debiteuren hun facturen ook nog eens een stuk sneller betalen. Een win win-situatie dus!
+30% sneller betaald
Je facturen 30% sneller betaald door strakke opvolging van facturen en verschillende betaalmethoden.
+20% klanttevredenheid
De vriendelijke en duidelijke communicatie maakt niet alleen jezelf, maar ook jouw debiteuren blij.
-80% werk en tijd
Slimme automatisering van administratieve taken bespaart je tot 80% van je tijd.
Vóór verbeteren samenwerking en communicatie tussen collega’s
Een fijn voordeel aan de debiteurenbeheersoftware van Notify is het overzichtelijke dashboard dat is geïntegreerd. Hier zie je in één oogopslag hoe het ervoor staat met jouw debiteuren, heb je alles direct bij de hand en verdwaal je niet in de zoektocht naar informatie over de klanten. Inzicht en overzicht zijn belangrijk als het gaat om debiteurenbeheer en dat kan je dan ook van ons verwachten. Bovendien worden alle contactmomenten met de debiteuren netjes vastgelegd en heb je dus alle relevante gegevens direct bij de hand.
Daarnaast beschikt Notify over een gebruiksvriendelijke interface en besteden wij, in tegenstelling tot Twinfield, veel aandacht aan samenwerken. Waar je bij Twinfield wellicht nog wel eens tegen het probleem aanloopt dat alleen jij degene bent die inzicht heeft in alles wat er speelt bij een bepaalde debiteur, is dit bij onze software niet het geval. Wij bieden de mogelijkheden voor het betrekken van collega’s bij de processen, waardoor je er niet alleen voorstaat en een effectieve, gezamenlijke workflow meer voor de hand liggend is. Debiteurenbeheer was nog nooit zo efficiënt als bij de koppeling tussen Twinfield boekhouden en de software van Notify!
Verhoog de snelheid van betalingen met gebruiksvriendelijke mogelijkheden
Een ander voordeel aan de debiteurenbeheersoftware van Notify is de mogelijkheid om eenvoudig online betalingen te doen. Zeker als je het vergelijkt met de handmatige verwerking van betalingen bij Twinfield, verhoogt dit de snelheid van betalingen. Notify biedt de mogelijkheid om betalingsregelingen te treffen, wat flexibiliteit biedt aan klanten en het risico op wanbetaling kan verminderen, en een functie voor automatische overdracht aan het incassobureau. Dit is een tekortkoming van Twinfield boekhouden, waar Notify dus wel aan voldoet. Als resultaat hiervan wordt het proces van invorderingen dus verder geoptimaliseerd.
Twinfield boekhouden optimaliseren met de software van Notify? Grijp nu je kans!
Zie jij het ook wel zitten om het debiteurenbeheer van jouw bedrijf te automatiseren? Wacht dan niet langer en koppel Twinfield boekhouden aan de debiteurenbeheer software van Notify om vervolgens van alle voordelen te profiteren! Je kunt er ook voor kiezen om eerst eens vrijblijvend de gratis demo uit te proberen. Bevalt deze dertig dagen durende demo? Dan kan je ervoor kiezen om met Notify in zee te gaan, waarna we onze software uiteraard graag koppelen aan Twinfield boekhouden om er zo voor te zorgen dat jij minder tijd kwijt bent aan debiteurenbeheer en deze tijd lekker kunt besteden aan jouw core business. Vragen over onze diensten? Schroom dan niet om even contact met ons op te nemen!