Nieuws

Dag drukte, hallo tijd en werkplezier

Stel nou dat je van de extreme werkdruk af zou zijn, je herinneringen op een vast moment, automatisch verstuurd worden en je meer tijd over hebt voor klanten die dat echt nodig hebben? Met de debiteurenbeheer software van Notify blijft het niet bij fantaseren. Met Notify automatiseer je vrijwel alle administratieve werkzaamheden rondom debiteurenbeheer en creëer je tijd voor aandacht voor je klanten!

Professionele software voor ieder bedrijf

Vroeger was debiteurenbeheer software voor grotere bedrijven. Dat kwam omdat software vaak complex was en vol met maatwerk zat. Gecombineerd met dure consultants zit daar nu eenmaal een kostenplaatje aan. Sinds 2019 hebben wij met Notify een cloud oplossing voor jouw debiteurenbeheer, die wij automatisch koppelen met jou boekhoudpakket. Dus werk je bijvoorbeeld met Exact Online, AFAS, Twinfield, Moneybird of SnelStart, maar ben je nogsteeds veel tijd kwijt aan debiteurenbeheer? Dan is het tijd om een demo met ons in te plannen en laten wij jou zien wat Notify voor jouw organisatie kan betekenen.

Over Notify

Met Notify automatiseer je alle terugkerende, administratieve taken in de debiteurenadministratie. Je hebt één platform voor het versturen van herinneringen, voor inzicht in al jouw debiteuren, klantgegevens, dispuutmanagement en zelfs een uitgebreide e-mailintegratie. Ook je klant kan inloggen, waardoor je kopie facturen eenvoudig beschikbaar stelt en je klant ook berichten kan versturen, bijvoorbeeld wanneer hij het oneens is met de factuur.

Eén systeem voor je debiteurenadministratie gaat jou ontzettend veel opleveren. Notify geeft je dagelijks, via de uitgebreide agenda, een realtime en duidelijk overzicht van de acties die je kunt oppakken. Of dat nu gaat om inzicht in binnengekomen betalingen, te versturen herinneringen voor openstaande facturen, of het afhandelen van een klacht. Notify regelt het voor je. En dat niet alleen: de management- en rapportages in Notify zorgen ervoor dat jij volledig inzicht hebt in alle prestaties van je organisatie. Dat helpt je de juiste mensen binnen jouw organisatie op de hoogte te houden en te betrekken bij in het credit management proces.

Online betalen

Koppel je Notify met een online payment provider zoals bijvoorbeeld Mollie? Dan realiseer je een optimale, online samenwerking. Je klanten kunnen dan namelijk ook online betalen, wat ten goede komt van het betaalgedrag.

Tijd voor mensenwerk

Naast het feit dat je met Notify tijd overhoudt om aan je klantrelatie te werken, zijn er meer voordelen. Je bent automatisch volledig gedigitaliseerd én je hebt een constante bewaking van je debiteuren, want herinneringen worden automatisch verstuurd en opgevolgd. Notify checkt openstaande facturen voor je; van de administratieve kant van je kantoor maak je als het ware een geoliede machine. Er blijven altijd uitzonderingen natuurlijk. Maar of dat er 3% of 40% zijn, maakt een groot verschil. Hoe efficiënter jij werkt, hoe meer je rol kan veranderen in die van adviseur.

Onbewuste klantbehoefte

Wat we nog wel eens horen, is dat bedrijven niet veranderen omdat hun klanten daar waarschijnlijk tegen opzien. Hen zou ik willen adviseren: toon krachtig leiderschap. Durf het te verkopen. De klant waardeert je initiatief echt wel, zeker wanneer je klant de (digitale) voordelen ervaart.

Al met al heb je twee opties. Je automatiseert niet en blijft druk met de debiteurenadministratie. Of je automatiseert wél en kunt meer klanten in dezelfde tijd bedienen, waardoor je omzet omhoog schiet. Of tijd overhoudt voor je hobby’s of gezin natuurlijk. Aan jou de keus!

Plan een demo

Misschien ook interessant